onsdag 30 mars 2011

Mera bakning

Nu har jag liksom kommit igång med mitt bakande. Idag blev det en långpannekaka. Det innebär att jag återigen måste vässa kniven och skära rutor... det blir väl som det blir är jag rädd.

Dagen har varit rätt så bra, skrivit bort en massa, druckit kaffe, skjutsat Nils på rytmiken, tackat JA till ett uppdrag som jag trodde jag sagt NEJ till men det känns ändå bra!

Fått en trevlig pratstund med farmor över en kaffekopp.
Skidor och pjäxor står beredda för en dag i slalombacken - synd bara att jag inte får följa med... det hade jag sett fram emot, fast nu är det som det är.
Fikat är inhandlat så vad kan gå fel?? Proppar väl i barnen en åksjuketablett till kvällen så har man även eliminerat risken för åksjuka imorgon.

Jag gillar när allt är fixat, allt planerat = LÄGET ÄR UNDER KONTROLL!!

Inga kommentarer: