onsdag 2 mars 2011

Tomma kakburkar!

Efter min altanstädning så blev inte bara jag glad - även fåglarna blev glada att få lite gamm-kakor å festa loss på. Det betydde också diskbänken full med tomma burkar - hur kul är det? Inga kakor till kaffet! Alltså - när barnen lagt sig snodde jag ihop en kola-kaks deg... två plåtar blev det så nu är iaf en burk fylld!
Provade just en kaka med ett glas kall mjölk - de är gott de!!

Check på det mesta idag - städning, strykning - skidor på tv... middag, kak-bak å så hänga en å annan tvätt - det känner jag mig nöjd med! Har även hunnit med två trevliga kaffegäster som kom och levererade Rickards 30-års present - en badstege till bryggan... inget badväder än men snart så glittrar väl havet igen!

Dags att slänga sig i soffan en stund.

Inga kommentarer: