onsdag 23 mars 2011

Trög!

Jag trodde att vårvädret skulle göra mig pigg och full av ork men NOT. Jag går runt och sneglar på allt men har inte riktigt nån energi - konstigt. Jag borde ta itu med både ett och annat men som sagt, det går trögt!

Nu är iaf Rickard på plats och jag har nyss fått en lägesrapport - det känns bra att veta att allt är okej trots alla miljoners mil hemmifrån.

Nu ska vi kolla hur det går för modo... man får väl hålla tummarna men för att man inte ska känna sig allt för onyttig så ska jag nog bära in strykbrädan i tv-rummet och få undan det sista i strykhögen... ha haa - sista?? När kommer man till botten på en strykhög? När man just är klar så börjar det ju om igen. Fast det betyder väl att man lever, byter kläder och är vid liv!!

Jag måste även grotta ner mig i räkningshögen - pust - den va verkligen djup denna gången.

Imorgon är det jobb igen - sista rycket innan helgen. Imorgon kväll är det BIBLIOTEKET som gäller. KOM DIT å lyssna på Emelie Sellin - det är visst trädgårdsinspiration och bibbla buffé på menyn! 18.00 startar det så kom i tid!!

Det är lite dåligt med bilder från mig just nu men som jag sagt tidigare så har jag en ny telefon som bara vägrar att föra över bilder till datorn. MORR!! Får göra ett försök ikväll igen.... så får det bli... Om inte så får jag väl börja fotografera med kameran igen - MORR!! Att all ny teknik ska vara så besvärlig tills man kommer underfund med hur det fungerar. Säkert skitenkelt när jag väl lärt mig hur det ska gå till.

Nej, nu är det modo och strykningen som gäller. Nils har bokat att få se en film istället för matchen och det tycker jag att han gör helt rätt i.

God kväll!!

Inga kommentarer: