torsdag 31 mars 2011

Fina vänner!


Kolla vilka fina kassar... å till mig va dem också!!

Att ha fina vänner är inte alla förunnat men jag har flera... Tusen tack för hjälpen idag Marina med barnen.

Refill a´la Högbyn! = LYX!!
När jag kom till jobbet imorse blev det överraskningarnas dag... jag fick 2 fina kassar fylda med diverse trevligheter - vin, ost, kex, kinapuffar, ett paket... ja, å lite till - Världens finaste vän, kollega och chef! TACK Vivi för allt å för den fina människa du är. Jag fick även en burk med torkade trattisar... tydligen finns det ett sorts refil-system. Jag lämnade in en tom burk för att tacka för den senaste leveransen, å nu är det fylld till bredden igen. Underbart!! Vilka gudomliga såser och gryter man kan göra med detta...

Här är det kväll och total-tyst. Grabbarna sover i granngården och här sitter jag ensam... å tyst... Jag har varit på SVs årsstämma - en årlig tradition som va sig ganska så lik som föregående år. Det är även tradition att personalen får en fin blombukett - så även i år. Min gick i rosa... tulpaner, gerbera och en massa körsbärskvistar... jättefin!


Kolla vilket snyggt armband... riktigt fint!!
Idag blev jag riktigt bortskämd - Tack snälla Vivi!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig - måste ju vara på allerten imorgon när Nils kommer hem och de andra åker till skolan.
Imorgon är det ju också stora lurar dagen så se upp för alla lur...

Inga kommentarer: