lördag 29 januari 2011

TV4 - börjar bli störande!

Jag har alltid förespråkat TV4as morgontv och flera andra program MEN nu börjar jag faktist att tröttna. Det är mer reklam än tv-program. Har suttit ett bra tag och väntat på att lördags filmen skulle fortsätta efter nyheterna men då får man vänta kan jag säga. Man hinner ju gå på toa, hänga en tvätt kila iväg på konsum (om de varit öppet) ja, man hinner nästan över på Bredbyn en sväng om man vill... Det är lite väl mycket reklam på kanalen numera. VAD som är ÄNNU VÄRRE är att nu har TV4 fått skidskyttesändningarna nästa år. VAD ska då Pops och Karlsson göra?? Hinner man se nåt eller blir det reklamavbrott efter varje skjutning eller kanske innan?? DET va inge bra tycker jag. Jag gillar vinterstudion som det är å då är ju inte jag den största idrottsentusiasten!  PROTEST, PROTEST, PROTEST!!!


Inga kommentarer: