måndag 24 januari 2011

Saknad!

Så va det då dags igen. Rickard har åkt iväg och kommer hem lagom till mars-solen. Låter helt sjukt men sånt är livet hos oss.
Farmor Dagny i sin lägenhet på Skorpeds Service Center
Vi har haft en bra dag tillsammans. Gjort lite här hemma med lite utsvävningar. Hälsade på hos famor Dagny vilket händer på tok för sällan.
En härlig krutgumma som har stenkoll på skidåkning och all annan sport också.

Imorgon är det dags för jobb men Axel klagade över ont i halsen ikväll så vi får väl se hur formen är imorgon.

Ikväll har jag tröstat och försökt att få grabbarna på bra humör efter att Rickard åkte iväg. Farmor kom och hälsade på oss och såg "Halv 8 hos mig". vi fikade och hade rätt så mysigt. Nu ska jag göra kväll - känner mig rätt så trött och har också rätt ont i ryggen men det är ändå lite bättre än va det va före helgen.

Nåväl, nu börjar vi nedräkningen tills vi är fulltaliga i familjen igen. Härligt med FB där man får klaga lite och får många kramar och stöttningar tillbaka.

VEM har beställt denna blöt-snö egentligen????????????????? Trevligt med tö men inte me snö!

God natt mina vänner - Jag går och lägger mig halv tio... när hände det sist??

Inga kommentarer: