lördag 15 januari 2011

Festförberedelser

Här går tiden åt till festförberedelserna för ikväll. Det är mycket som ska fixas med och igår va vi på Bygdegården och ställde iordning. Allt tar en himla tid men det är tur att man har snälla svågrar och svägerskor. Hur skulle det gått annars??
Nu tror jag att läget är under kontroll - förbaskat att det ska vara så kallt bara.

Idag har jag gjort maten som ska vara tills ikväll, nästan klar iaf. Linda kom över och hjälpte till med att hacka sallad. Nu ska alla saker bärgas iväg till Mosjö och sen kan våra 30 gäster få komma... Hoppas att det blir kul och att jag inte glömt bort något... En nog stark bål ska väl få mina misstag att blekna något!!

Nog om detta, dags att göra sig klädd och klar... lika bra att sätta igång för jag vet att klockan rusar.

Ajöken!!

Inga kommentarer: