torsdag 13 januari 2011

Goda grannar!!

Idag har det varit en hemma dag. Fast det blev lite jobb några timmar iaf.

Här har bakats, handlats och grejats lite inför lördagen och det känns rätt så bra. Kul med partaj!!

Ikväll fick vi besök av våra grannar... Jonas och Susanne. Det va verkligen jättekul, många skratt och vi träffas ju snart igen!!
Rickard rusade iväg till Rossi och grattade henne men eftersom barnen låg och sov så blev jag kvar hemma - man får väl se det som så att jag är tillräckligt fet ändå så nån tårta behövde jag ju inte! Men kalas är ju ändå kul! Nils va riktigt arg för att han inte fick gå på nåt kalas... hm, vi får ta det en annan dag.

Imorgon är det dags för fler och mer förberedelser inför festen - tur att vi är lediga allihopa! Nu ska jag kolla igenom lite musik som också ska med på lördag... känner mig bara lite nervös över att min dator där all musik finns ska krascha! Det är inte så snäll med mig iaf!

Det får väl vara allt för idag och för den här stunden.

Inga kommentarer: