söndag 23 januari 2011

Summmmmman!

Så va den här helgen över. Sitter och ser en dålig film medan Rickard tog en sväng bort till sin lillebror. Så va det dags igen. Han åker till Kazakstan imorgon kväll igen och då är vi återigen ensamma. Inte klokt va tiden går fort. Tycker att det va nyss som han kom hem.
Vi har haft rätt kul medan han va hemma men hektiskt. Först nyårsfirande, sen födelsedag och fest... jo å så en lugn helg som denna.
Jag antar att tiden kommer att gå  rätt så fort nu och framöver. När Rickard kommer hem nästa gång så är det mars... å det betyder väl ändå vårsol?!
Det blir mysigt de... sol, snödrivor och takdropp... måtte bara ryggen bli bättre så det blir lite slalom också  - är så sugen på att åka!

Nåväl, tiden brukar gå rätt så fort å snart sitter vi där med ömmande fötter i backen.  Dä bar å åk!

Snart dags att sova och snart dags att vakna igen... Jag kan iaf sova gott, vakna gott och va nöjd med det jag har. Jag är så jäkla less på såna som lever låtsasliv... Lever i en illusion - oäkta och ego! Nej, fy vale för det!! Hur kom jag å tänka på det föresten?? Skit i det - det finns så gott om trevliga människor å de är folk jag gillar!!

Natti natti.

Inga kommentarer: