fredag 7 januari 2011

En stadstripp!

Idag åkte vi till stan efter att Rickard gjort ett pass hos broder. Jag och barnen skottade snö i en timme... hade ju kommit hur mycket som helst sedan igår.
Iväg till stan och jag fixade lite som jag hade på min lista och Rickard köpte lite kläder - vi hann rätt mycket på kort tid... Sen lunch på Marcopolo i Gullänget och jag känner fortfarande av den där pizzan. Till sällskap hade vi familjen Näsström.
När vi landade i Skorped åkte vi direkt till famor Dagny som fyller år idag. GRATTIS DAGNY!!

Ikväll har vi bara tagit det lugnt och fixat lite inför morgondagens kalas... Rickard fyller 30 år!! Kul med kalas... men först så ska Axel och han iväg på hockeyträning.

Barnen har svårt att sova... borde det inte vara födelsedagsbarnet som inte kan sova?? Hur som helst så ska jag slappa i soffan en stund!!

God kväll!!

Inga kommentarer: