onsdag 26 januari 2011

Tiden går...

Vissa dagar går fortare än andra kan jag säga. Nu är det redan onsdag och jag förstår inte hur det gick till. Ikväll har Axel varit på hockeyträning och som tur va så kunde farfar skjutsa. Tur man har snälla släktingar som hjälper till när det tjorvar till sig.
Resten av veckan ska nog inte vara några problem att få ihop... förutom att Axel skulle få hämta sin tandställning imorgon men det fick vi skjuta upp till nästa vecka. Fixade även så att vi tar både logoped och träning på samma resa nästa vecka - ibland ska man ha tur.

Lite mindre tur hade jag ikväll när jag skulle fixa lite på Nils DS och råkade samtidigt radera en massa på Axels spel - skit va sur jag blev på mig själv och va sur han blev... MEN jag räddade upp situationen på nåt vis - fråga mig inte hur. Jag skulle även fixa så att Axel kan se på film genom USB på sin DVD - funkar sporadiskt kan jag säga - denna teknik gör mig GALEN... Man ska ju gå en teknisk utbildning för att kunna leva nu för tiden.
Nå väl, det blir nog bra med allt iaf.

Rickard har det iaf bra där han är och nu börjar nedräkningen. Förstår om det kan kännas länge innan han får komma hem men går veckorna så fort som de senaste dagarna så är han hemma innan jag hunnit hänga nästa tvätt.

Jag ser fram emot helgen och till råga på allt så får vi sovmorgon på lördag eftersom träningen är flyttad till söndag... Axel längtar tills han får sovmorgon två dagar i rad... Ja, det är hårt att vara barn nu för tiden!!

Nu ska jag festa loss på en MalinSundberg godis... jag har blivit beroende av hennes goda hemkokade karameller... SÅ goda. Jag hade turen att få en hel strut... MUMS!!

God natt mina vänner - om jag gick och la mig tidigt på måndag kväll så va jag vaken för länge igår och DÖDSTRÖTT imorse... Så ikväll blir det marsch i säng före kl 22.

Inga kommentarer: