söndag 23 januari 2011

Lurat!

En skön söndag med frukost, kaffe och vinterstudion... Pops är en bra kompis... MEN man kan ju inte bara löka framför tv´n. Jag har också röjt upp lite i den här röran. Rickard har fixat färdigt så gott som i badrummet uppe...
Jag lurade ut mig själv på en promenad och hoppades att ryggen skulle bli lite bättre. Kan behöva lite snurr på blodet i musklerna. Jag fick även med mig Anna så nu har vi återigen börjat vårat nya, hälsosamma liv - HA HAA! Tycks ha hört det där förr.
Efter promenaden så blev det fika med mina raringar, d vs Axel, Nils och Oscar... ja, Rickard, farmor och farfar va också med. Jag bakade ju bullar igår, av en hel liter. Det blev semelbullar och kanel bullar... De förstnämnda med smör på är sååå himla gott - å så om man får en mugg varm choklad så är fikat fullbordat!
Kanelbullarna är snart slut så det verkar vara ett gott betyg.

Nu ska jag börja fixa med dagens middag medan grabbarna drog till hockeyplanen en sväng. Måste ju även pricka in SKIDSKYTTET!
Se så här kommer också besök av lillebror Näsström med familj...

Ajöss!!

Inga kommentarer: