fredag 21 januari 2011

Morgonstunden!

Det bästa på stunden på hela dagen. Axel är skickad till skolan och innan han gick har vi hunnit prata och fundera lite på tu man hand.
Sen kommer Nils tassande - dricker välling, myser och ser på nyheterna med mig. Sen är det hans tur att välja program - barnkanalen, kanske inte min favorit men låt gå ändå - jag bloggar ju och dricker kaffe.
Rickard har tagit sovmorgon och det är han väl unnad eftersom han ska iväg och jobba nästa vecka och då råder inga långa sovmorgnar.

Nätet är en fin uppfinning. Nu har jag koll på vad svägerskan gör, dricker också kaffe... Jag har surrat med Malin i Turkiet - dricker också kaffe... Ja, det är tydligen det som händer världen över i just denna stund.
FB är rätt kul med tanke på att man kan hålla kontakt (å koll) på vad som händer med personer man aldrig hinner träffa.
Ett besök till Alanya måste jag kanske planera in... jag har sagt det förr men det blir ju inget av mina planer men det är ju kul att drömma också :-)
Nils sa nyss att han är trött på vintern och längtar tills det blir sommar så han får bada... å nog är väl sommaren enkel och praktisk - om det inte regnar varje dag vill säga.

Nej , dags för en påtår... sen ska jag  ta tag i dagens bestyr.

Law Law!

1 kommentar:

Anonym sa...

skippa Turkiet stick till Thailand i stället mycket bättre