måndag 25 februari 2013

Många barn vid bordet

Tänk va vissa dagar går fort - hann inte mer än in på jobbet så va det dags att gå hem igen... Dagen gick jättefort och jag hann massor...
Skyndade mig hem för att hämta hem mina små troll... å två andra små troll. Fick lite extra gäster idag - Kul!! Oscar och Nova gästade oss och antingen lagar jag en jämarns god köttfärssås eller så va det vrålhungriga. Alla åt med god aptit och sen var det dags för skidträning.

Jag satt med lite pappersjobb medan grabbarna tränade.

Kvällen avslutades med varm oboy och limpmackor... Jag hade räknat med att kanske få några nattgäster men så blev det inte...

Nu ska jag betala månadens räkningar och hänga en tvätt... sen är det godnatt för mig. Sov som en kratta i natt...
God natt alla bloggläsare... Ja, jag vet, skittråkigt inlägg men jag kan inte skriva nåt kul... för jag har inget kul att skriva... Men jag kommer kanske på nåt...

Inga kommentarer: