måndag 18 februari 2013

Föreberedelser!

Dagarna går och snart är det min stora dag... Jag bakar och förbereder lite eftersom. Det går väl an att baka men att skära långpannekakor - det är inge kul... fast ikväll gick det himla bra. Imorgon bilr det en plåt till av samma sort. Check på det!
Bra att vara ute i god tid, antar att det blir kaos i slutändan iaf... Man tycks ha gott om tid och så helt plötsligt inser man att det snart är time.

Jag ska försöka planera väl så då ska det väl funka.
---
Idag har vi haft full huggning på jobbet exakt hela dagen, förmiddagskaffe kl 11.50... !

En sväng på stan bara för att lufta hjärnan och så slank jag in på polisstationen - tänkte att man skulle bli lite kompis med dem så om man träffas efter vägarna så morsar vi bara lite glatt och var och en åker till sitt...?!
Nja, det va väl inte hela sanningen - De ville ha 350 kr av mig. För det fick jag ett porträtt... inplastat och med min autograf... De ska visst bara framkallas sen har jag det i min ägo! Ett pass, kan va bra att ha när man ska utanför landets gränser.
---
Ha en fin kväll - eller rent av - god natt!

Inga kommentarer: