lördag 9 februari 2013

Kyligt!


Fy så kallt det är... Jag sitter och huttrar och fryser, va ut med tidningen till grannarna och blev iskall.

Nils har redan åkt på sitt sammandrag i Järved - fy hoppas att det inte är - 18 där.

Uppe sover två pojkar, Axel och Erik, en hockeykompis som ville sova i Skorped inatt... (vem vill inte det) De har också match idag, jag har cafeterian... De ska få sova en timme till innan det är dags för frukost och uppladdning...

Nu måste jag nog hoppa in i duschen så jag blir varm... Fy vale för denna kyla som går igenom märg och ben.
---
Känner mig så vansinnigt tom i skallen... Vad man är gör och säger så blir det fel... Den där härliga känslan av att vara den dummaste i hela världen. Å vad lär man sig av det?
Tyck inget, säg inget - va en mes och en slätstruken bakbunden fegis!

Tack å hej...

Inga kommentarer: