fredag 15 februari 2013

Fin respons!

Äntligen helg och snart är min kaotiska vecka över... Med rätt planering och struktur, lite farmor här och lite farfar där... lite flyt och lite annat... så funkar det mesta. Jag känner mig rätt bra på att organisera och jag känner mig även väldigt tillfreds...

Artikeln jag skrev om hockeyäventyret har fått fin respons från flera håll. Kul. Man är ju inget proffs på att skriva så det blir som det blir.

Jag är en riktig latmask idag. Har bara druckit kaffe och läst tidningen. Kollat bloggar och fejjan. Nu måste jag sätta fart. Packa hockeyprylar, lite sova över grejer, eftersom vi ska sova i mitt barndomshem... det var ett tag sen kan jag säga.

Bäst att sätta fart.Kul att de äntligen börjar rulla in lite kommentarer på mina inlägg... Mer kommentarer tack!! Det är så himla kul. Synd bara att de flesta är anomnyma ;-)

Ha en underbar helg!!

Inga kommentarer: