torsdag 7 februari 2013

Jag är nog inte så dum...

Nog kan man väl bli galen på tekniska prylar som inte vill fungera... Just nu har jag inga problem med mina prylar - MEN nog vill man väl kunna skicka ett MMS till en vän?! MEN hur kul är det att skicka en rolig bild när hon aldrig kan se den.
Var rätt säker på att en uppdatering skulle sätta fart på telefonen... Men google min vän... som har svar på det mesta hade lösningen

www.google.se - "xperia go kan inte ta emot bilder" - Plopp... å så har man svaret, -Skicka ett MMS till dig själv så ska det nog funka sen...
Sagt och gjort - å förbaske mig fattade inte telefonen att den ska ta emot bilder utan att man ska behöva gå in på Telia för att se dem.
Jag är inte så dum jag... fixat!!
Så nu kan vi messa bilder till varandra igen! Kanske nåt för Lantislygdman att testa - där krånglar ju tekniken en hel del också!

Jag är ett tekniskt geni med lite hjälp av en praktisk sökmotor! Tack GOOGLE

1 kommentar:

lantislygdman sa...

Men huvva, va krångligt det lät!! JAG BEHÖVERNHJÄLP....(av dig)