torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Tusen kramar till alla vänner och alla som behöver en kram.

Igår frågade Nils om vi köpt några alla hjärtans dags hjärtan...

Jag: Njae, sa jag, jag gav bort dem till farmor eftersom hon va så snäll och hjälpte till med allt fix i tisdags...
Nils: Jaha... gjorde du? Ja, hon är ju snäll men då är vi ju helt hjärtlös!! (kul uttryck, men sant)

Vilket innebar att jag bara va tvungen att se till att vi hade några röda fina gelehjärtan hemma...
De fick även en härlig påse med med skumhjärtan av Vivi-Anne

Nils; Mamma, du måste ha världens bästa och snällaste jobbarkompis!

Jag: Ja, Vivi är verkligen snäll och omtänksam... Precis så ska man vara!!

Jag har även skickat ett SMS till en person i min telefonbok,
Skickade: Hej, har du fått nån alla hjärtans dags kram?? Om inte så får du en här... KRAM

Jag valde en som jag inte träffar så ofta men ändå tänker på... Det va inget mass-utskick. Ett enda... och speciellt utvald!

Ett av mina hjärtan är inte hemma - men vi saknar och längtar ...
Mina tre hjärtan... Axel, Nils och Rickard!!