måndag 11 februari 2013

4-1=3

Så va familjen en för lite igen. Rickard åkte med nattbussen till Stockholm för att åka vidare till grannlandet. Känns tomt som vanligt men med tanke på vårt pressade schema så hinner vi nog inte blinka förrän han är hemma igen.
Fast nog är det bättre när alla är hemma...

Dags att göra kväll... Jag är förmodligen dödstrött imorgon igen. Morgonstunden är inte det bästa jag vet och ändå har jag aldrig sovmorron... vilket beror helt och hållet på mig själv. När klockan ringer vill jag inget hellre än att ligga kvar. När klockan inte ringer vaknar jag tidigt iaf.

Axels träningskläder är packade, kläder som han ska ha på Modo matchen... Han är en liten snobb så inte duger det att gå på hockey i mjukisbrallor... Imorgon är det fettisdags skoj på skolan med skidåkning/skidskytte och semlor.
En roliga dag för alla barn och givetvis är det många ideella krafter som hjälper till med skyttet m m. Tur att ni finns så våra barn får roliga dagar!

God natt alla - nu stänger jag datorn för ikväll och imorgon tar vi nya tag.

Inga kommentarer: