torsdag 7 februari 2013

Livet leker!

Torsdag - pannkakor och hallonsylt... Fick thaimat till lunch... vilken bra dag. Har haft en kanondag på jobbet - hunnit å ohunnit men när hinner man allt man har tänkt?!

Räddade en stackars försoven pojke imorse... hade missat bussen men Karlströms volvodrosk skulle ju till stan så de gick fint att få killen till skolan.

Ikväll är det skidträning men det känns rätt så kallt... -18 grader just nu. Vi får väl se om det bara blir bibblan. Har fått en massa sms därifrån idag så alla mina beställda böcker har nog kommit.

Ikväll kommer gubben min hem - han hinner inte mer än lämna landet Skorped så är han tebax... Jag har gjort helg men ska bara skicka några mail som jag inte hunnit med under dagen. Åh, va jag känner mig pigg... piggare än på länge.

Ha en underbar kväll... för det tänker jag ha.

Inga kommentarer: