onsdag 30 juni 2010

En timme till midnatt!

Det man inte hinner på dagarna får man göra på kvällen. Jag har ruschat på här sen grabbarna gick till sängs... Tog en sväng med dammsugaren och skurkäppen. Plockade lite i tvättstugan så nu ser det okej ut här. Ernst kommer ju imorgon kväll så då gäller det att man har någolunda prydligt!
Jo, nu är det dags - Sommar med ERNST! Måste ses, så är det bara. Sa till Axel idag att kl. 20.00 ska alla barn sova imorgon och då höll han givetvis inte med - "Vaffö-då"?? För jag ska se på Ernst - De ska väl ja' me', hm, besvärligt med en inredningsintresserad son... men å andra sidan så är det ju rätt kul när han sitter med å tittar,delar intresset med någon.

Nu borde jag kasta mig i säng men jag ska ge mig själv ett välförtjänt fotbad och sen sussa gott efter en härlig dag. Imorgon drar vi till Docksta och gör ett målarryck... har packat bilen med färg och dammsugare så nu ska sågspånet UT!!! Jag har även gjort vår matsäck så förhoppningsvis så kommer vi iväg i tid och hinner hem till bad i Vika. Väderprognoserna ser ju rätt så najs ut så det är bara att hålla tummarna att det blir som de är sagt!

Go natt

Inga kommentarer: