lördag 5 juni 2010

Blåste nästan bort!

Denna dagen har verkligen varit blåsig. Gjorde ett tappert försök att sola lite men när jag väl fann lite lä så drog solen runt knuten så det blev inte mycke gassande kan jag säga. Däremot fick jag en jävulsk huvudvärk.. inte bra. Försökte både alvedon och varm vetesäck men inget hjälpte. Gav mig av mot Faktorsvägen för lite middagsbjuding... och tillslut så försvann mina blixtar i huvudet.
Vi fick iaf tacos... alltid gott. Axel hängde med farmor till Myckelgensjös match... som slutade 0-0.

Imorgon stundar det melodikryss igen... förra veckan blev det ju inte löst så nu gäller det!

En bra dag om man bortser från huvudvärken - Jag ryckte in några fina plantor hos Eva på Lunds... tänk va bra vi har det - allt man behöver finns på byn... som jag sagt tidigare - ett VeroModa sortiment är det enda som fattas!!

God natt mina vänner!

Inga kommentarer: