fredag 18 juni 2010

Tårarna sprutade!

Det är inte bara ute som det är blött! Nyss kom det en tår-skur i mina ögon! Såg det sista av konserten för Daniel och Victoria som visades på Tv. När barnen sjöng för dem... vem kunde hålla tårarna borta då. Vilket vackert par!!! Å hur vackra lär de inte vara imorgon när de ska vigas?? Det är nåt visst med bröllop.

Idag har jag gjort ett pass i Kubbe - där va det också blött - regnade som spön i backen. Vi blev jättekalla och min onda hals är ondare än någonsin. Jag måste bli av med det här snart - orkar inte vara sjuk nå mera.
Vi har bara sett på tv ikväll. Sällskapsresan x 2 hann vi me'. Jag har legat på spikmattan med förhoppning om att få bort det onda i nacken. Man griper varenda halmstrå...
Rickard jobbar fortfarande och jag kan bara föreställa mig hur less han är. Åkte kl 6 imorse och är fortfarande inte hemma.

Nu är det sängen som väntar... orkar inte vara i farten nå mer idag. Tar nog en tablett och försöker sova bort min sjukdom.

Godnatt!!

Inga kommentarer: