onsdag 9 juni 2010

Dripp dropp!

Äntligen lite regn, *fniss*, eller har det egentligen regnat så mycke den här våren?? Kallt har det ju varit men rätt soligt ändå - eller har jag blivit senil? Hur som helst så tror jag att det är bra att det regnar lite, det är massor av pollen i luften och jag är less på allergimedicin :-(

Undra hur min bil har det då som sovit borta i natt? Den kommer väl hem piggare än någonsin får jag hoppas. Han stannar nog där hela dagen, för jag ska ändå ingenstans. Håller tummarna att det inte är nåt mega fel... som än en gång ruinera mig. BILAR... de är kul grejer de... när de funkar alltså!!

Nu har jag dragit i mig två muggar kaffe och är i full färd med att starta dagens städprojekt. Måste bara hänga en tvätt först... synd att det inte går att hänga ute...

Lite mera kaffe och invänta ÖA från grannfrun - sen kan jag sätta igång!

Imorgon är det sista skoldagen... SKOLAVSLUTNINGSDAG!!! Måtte solen skina då!!!

KrAmElIkRaM

Inga kommentarer: