fredag 18 juni 2010

Som vanligt!

Ja,ha, vaknar till smatter på rutorna. REGN idag igen. Igår rätt varmt och behagligt och nu som vanligt!
Igår va jag till frissan i Bjästa igen. Den här gången va det mitt huvud som skulle klippas. Det blev färg och slingor också. Rätt kort den här gången men det ska väl vara så när det är sommar. Å frisören går ju på semester också så han är ju inte på plats hela tiden om man skulle behöva en akutklippning.
Pettersson i Bjästa är en bra frisering - jag lät min moster plocka mina ögonbryn... nu snackar vi terror... men bra bli're. Nu ser man inte ut som ett bergatroll iaf.
Bäst av allt är nog att få träffa sina släktingar och kramarna man får!! TACK för en trevlig och njutfull stund.

Idag ska grabbarna gå och fira Erik Öberg som fyllde år i måndags och jag ska iväg till Kubbe för att ställa i ordning för Målarskolans Venisage (repotaget i ÖA i onsdags) Barnen har jobbat hela veckan och nu ska de visa upp sina alster.
Det blir chips och cider...

Dags att göra välling till Nils. Han har varit alldeles förtvivlad sedan igår - den stackarn glömde sitt älskade Bä hos mormor igår och va så orolig över hur HAN skulle kunna sova utan Nils??
De ska återförenas idag så då blir det väl kärlek till tusen i det här huset!

Gubben jobbar och här sitter jag - lite kaffe kanske man ska koka sig tidningen och lite frukost... så får det bli.

Kramelikram

Inga kommentarer: