onsdag 30 juni 2010

Som det ska va!

Nu är det sommar - precis som det ska va. Varmt i luften, skönt ute än fast solen inte gassar.
Grabbarna sov till kl. 9. Gick fin fint att ha en kille extra här inatt.
De leker och har kul... sommarlov!
Jag har suttit ute och läst öa och druckit kaffe... så skönt.
Fick ett samtal från min mamma som råkat ut för en bilkrasch igår... tre bilar som va inblandade - en person som skulle göra en vänstersväng i Mellansel såg inte deras bil och körde rätt in i dem - fy så otäckt men som tur va så kom ingen till skada - bara bilarna. De fick åka med polisbilen till stan och hämta ut en hyrbil å så va de på banan igen!

Jag hade tänkt mig en tur till Docksta idag - men grabbarna hade ingen vidare lust.Hm, kan förstå dem på sätt och vis... MEN jag har ju lite måling ogjord och det känns som en bra dag att göra det på... när solen inte gassar så, men vid havet lyser väl alltid solen om man få tro han vi köpte tomten av!

Ska nog göra lite lunch åt grabbarna så får vi se sen va det blir.

Inga kommentarer: