onsdag 2 juni 2010

Två bloggar!


Det är körigt att hålla igång två bloggar. Jag har ju min andra blogg också Timmerstugebloggen. Känns kul att samla allt om stugan där.
Det som hänt på sista tiden är att stackars Staffan fått en gipsad fot och inte kan timra som han tänkt. (det är inte hans fot på bilden) Det finns tydligen fler i Lännäs som sitter där han sitter.... är det klimatet som torkar ut senor och skelett på oss? Kan man inte tro med tanke på den senaste tidens regnande...
Hur som helts så blir det så här!

Jag har haft lite väl lite att skriva om.
Nu tog jag mig i kragen och skrev i korta drag om hur allt började. Hur sjöboden växte fram och hur det ser ut i dag.
Dags för mig att sova. Jag är verkligen skittrött men jag blir imponerad av mig själv Skriver samtidigt som jag blundrar och vilar - Snacka om att kvinnor kan göra flera saker samtidigt. Både halvsova och skriva blogg utan att stava fel... hm, måste nog kontrollera stavningen ordentligt, annars får man väl höra det resten av livet,

Inga kommentarer: