fredag 19 mars 2010

Morgonkaffe!


Idag är det en annorlunda dag. Jag har skickat barnen på skolan, sitter och dricker morgonkaffe för mig själv.

Jag ska nämnligen till frissan idag. Trevligt mamma-mys! För en gång skull verkar jag inte vara dödsstressad heller - brukar alltid vara tidsoptimist och tro att man fixar Skorped - Bjästa på 20 minuter - DET GÖR MAN INTE!!
Ska bara borsta bissingarna och sen bär det iväg.

IDag är det kalas hos farmor också - HURRA för världens bästa ANITA. Hon får nog en helt perfekt födelsedag - först på stan med bästa vännen Inga-Lill som gör en Norrlands turné :-) å så sen kommer ju vi då med alla paket... ha haa... Gubben hennes är ju borta så hon får väl lite kämpigt i köket förståss... * fniss* Grattis super Anita -
Nu måste jag sticka men först måste jag rota fram en allergitablett - råkade ta i Axels äpple och då blir det ju kli i ögonen och en massa rinnsnuva. Fåningt!! Av att bara bära ett äpple.


Måste dra!



Inga kommentarer: