torsdag 11 mars 2010

Dödsstöten!

Så va det "dyngt dit i de blå" kan man säga - MoDo är ute ur spelet - Såååå trist men rätt väntat med tanke på hur det sett ut den sista tiden.
Orkar inte kommentera det mer än så.

Idag har jag varit hemma å stökat runt. Tog en behövlig promenad med Anna imorse - va lite halkigt men härligt väder iaf.

Har lagat älgkött idag och bjöd både dir Su och farmor och farfar på middag. Måste ju försöka ställa sig in lite -

Ikväll efter hockeyn såg jag på SVT, "När himmelriket rasar" - handlade om Arboga barnen som mördades, mamman berättade om hur allt gått till och livet efter - Tårarna brännde i ögonen på mig och jag kan inte fatta att mamman är så lugn och "glad" efter allt hon varit med om.
Att förlora sina barn - att förlora sitt allt - VAD kan få en att leva vidare?? Tur att den galna kvinna som gjorde detta sitter bakom lås och bom. Måtte hon aldrig komma ut ur fängelset.
Jag känner mig helt matt och sorgsen efter att ha sett programmet.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - LEV NU - FÅNGA DAGEN!!

Älskade ungar - inget ont får hända er!

Inga kommentarer: