torsdag 4 mars 2010

Illa jag mår illa!

Nog är det väl själva den att man ska gå omkring å må illa varenda dag. Förstår inte hur länge det här ska hålla i sig. Vaknade imorse och tyckte att jag va ganska så pigg - hann bara på jobbet så va det samma grävande känsla igen. Har så ont i magen hela tiden, kan inte äta nåt men är ändå hungrig hela tiden.

Idag har grabbarna blivit hämtade av Linda på dagis. De hade stängt från halv tolv så då va det bra att få lite hämt-hjälp. Själv hade jag en lätt kaotisk dag - Jobbade med sånt jag inte hunnit med och sen va det stora paketköpar racet på lunchen. Några fick jag med mig iaf.

Körde iväg till Kulturfabriken för att hämta lite grejer som skulle till Bredbyn. Där va det inget lätt att ta sig in, en stor snödriva framför ingången, en massa gubbar som jobbar med resecentrat... så jag fick parkera på Ågrens... åh- va less man kan bli.


Jag fick med mig mina saker och drog vidare till Lundbergs för att hämta fika till kvällens möte. Lastade ur en del för att lasta in lite mera... körde vidare till Bredbyn för att lasta ut alla saker. Min ledare kunde inte komma å hämta sin nyckel så då åkte jag till Tidlösa Ting och kollade om jag kunde lämna den där vilket gick utmärkt - TACK Ann-Chatrin - du är "gaj å servicemind du".
Efter alla i och ur lastningar va det dags att åka hemöver för att lasta in det sista - NILS & EMIL. Idag va det barnpassarpool på hög nivå - alla barn lånades hit och dit på nåt vis. TUR att vi har varandra när det rör till sig.

Nu har vi hockeykväll - Nils somnade på soffan så det blev bara jag, Axel och Emil som fick avnjuta Modos totala utklassning av Linköping! Just nu står det 7 - 0 Vilket resultat - börjar bli samma siffror som lördagsmatchen...

Nu ska det sista för den här dagen göras - Axel ska ta en snabbdusch och sen i säng! Han har ju varit på träning å då måste man ju blötas upp lite!

Denna dagen också ett liv... Imorgon kl 10 ska jag och Nils infinna oss på Sidensjö Sparbank och se över min ekonomi på ålders höst!

Å så gör PETER FORSBERG 8 - 0! (Han behöver nog inte planera sina pensionspengar, har liksom allt under kontroll iaf... tänk va olika man kan ha det...)

Foppa är KUNG!!!! Våga inte säga nåt annat!!!!!!

Go kväll!

Inga kommentarer: