fredag 21 november 2008

Snöskottning gav 925 steg






Nu har Linda Bengtzing och jag skottat snö! Hej va´re gå bra när man får lyssna på musik samtidigt. Fick en stegräknare av företaget DONE i Umeå och testade den. Trodde nog att jag tog några fler steg än 925, det är säkert nåt fel på den... eller? Jag blev lite avbruten ett tag av ett våldsamt SMSande från Suveräna Sundberg... Jag fick nog alla fula historier som fanns i hans mobil... men ett gott skratt förlänger livet eller vad man brukar säga. Han kom nyss farande i traktorn, även han i snösvängen, vi har lite olika verktyg för jobbet kan man säga, jag kör snöstyra och han traktor. Hur som helst, grabbsen fick följa med honom på en åktur. Som sagt Suveräna S, Visst är det underbart att vara barn, då kan dagen bli perfekt av en traktorsväng! GLADA barn är bra barn!
Slänger in en bild på mitt vintriga hus!
Nu håller jag på att ta igen alla förlorade inlägg... Skriver så fort jag går förbi datorn. Nu ska jag försöka snygga till mig lite och handla det sista till bygdis... Snart släpper väl den klumpen från magen får jag hoppas, TÄNK om inte det kommer nå folk eller om det kommer så många att fikat inte räcker... hmmm Lämnar en rapport imorgon kväll!

Inga kommentarer: