torsdag 20 november 2008

Kväll i karusellen..


En något trött person börjar sakta men säkert att komma iform igen. Har varit lite snurrigt de senaste dagarna men nu börjar det som sagt att ordna upp sig.
Har nu suttit framför datorn en stund och hittat en hel del bra musik. Senaste är Om du vill med Linda Bengtzing, Handlake Village med Takida och Gotta Be Somebody med Nickelback... Åh va trevligt med bra musik, Nu ska jag bara ladda in det i telefonen så kan jag lyssna när jag ska sova...

Det blev ingen Ukulele kurs ikväll. Sjukdomar och andliga kallelser (eller hur Maria) gjorde att gruppen minskade till 2 deltagare.... vi skjöt upp den till nästa vecka.
Jag fick lite extra tid på stan. Eftersom jag skulle hämta Rickard på flyget kunde jag inte åka hem. Blev i och försig kvar på jobbet till kl 17... men vem kan få nog av SV?? Inte jag och Vivi-Anne iaf.
God natt alla glada!

Inga kommentarer: