söndag 23 november 2008

Skorpeds bo är jag...

... och det är jag stolt över. Vilken succé det blev idag. Vi har jobbat stenhårt med Kulturlördagen och det blev kanon!!!! Allt funkade perfekt och som det verkade va alla nöjda.
Den ideella krafen är stor, så är det bara.
Nu lägger jag detta bakom mig, skönt!
Ikväll serverades det pizza på faktorsvägen... Åh, va härligt.
Vi åt, drack några öl och trivdes.
Inte att förglömma såg vi dansbandskampen - Åh, igen, va bra det är. Jag säger bara SCOTTS! De segrade än en gång. DE ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA!
Imorgon startar vi dagen med NALLE GUDSTJÄNST. Det blir bra de´
Sen återstår det att räkna lite olika kassor från dagens försäljning.
Nu ska den här fröken leta sig till sängen... Dagens stegräknare slutar på 14178 steg!!! Alltså, jag har överstigit de 10 000 steg man ska ta per dag! Perfekt
Livet leker! Kram

Inga kommentarer: