fredag 21 november 2008

En sån dag...

Nu sitter jag här igen. Har gjort några inlägg idag men det är väl sånt man har tid med när man är ledig. Nu har hela min eftermiddag handlat om ideellt arbete. Föreningsliv är väl härligt. Medan jag tog min promenad som jag suktat efter så länge så ringde det fyra st. Den ena undrade när vi skulle träffas den andre meddelade att han inte tänker komma utan skickar sin mammma, en tredje och fjärde hade lite andra frågor.... Samordnare.nu=jag
Kommer hem rätt trött i huvudet... hade tänkt sätta mig och bara slötitta på tv. Inte att tänka på, här ska tydligen städas... okej, jag har inte varit särskilt iver att städa just idag, MEN jag har dock skottat snö. Borde ta tag i tvättstugan men hur kul är det en fredagskväll.
Det ligger nåt konstigt i luften - nåt är det, det vet jag när det dammsugs..... Ja, nu är det som det är och jag känner att jag bryr mig inte. Imorgon är vi iaf borta hela dagen så det kan väl vara bra att komma hem till ett städat hus.
Vi ska äta tillsammans efter hela tillställningen. Suveräna Sundberg ska hämta hem mat så INGEN behöver laga till det hela. PERFEKT!!!!
Nu ska jag skriva lite prislistor m m.
Imorgon blir en lugn bloggdag!

Ha´re bäst

Inga kommentarer: