fredag 21 november 2008

Full fart mot helgen!


Hur man än gör så blir det aldrig som man tänkt sig. Trodde att jag skulle hinna ut på en lite motionsrunda på morgonkvisten men så blev det inte. R åkte iväg på nåt panikuppdrag så av honom ser man inte mycket.
Själv kommer jag också att ha en del att fixa med idag så Jag tar kanske tag i mitt liv nästa vecka... som vanligt alltså.
En bra start på dagen för övrigt. Nåt, gjorde att jag piggnade till och fick lite fart, nu tror jag att jag ska fixa lite kaffe, förstår inte vad som hänt med mig. Igår drack jag nästan inget kaffe - hade för fullt upp på eftermiddan och idag har jag inte druckit mitt morgonkaffe. Något har rubbat mina rutiner... Det räcker med att man lämnar kommunen några dagar eller kan det vara att vi är fyra i huset?! Nu ska jag baka lite skorpor till julmarknaden.... händiga mamman gör saffransskorpor!
Låter väl bra!

Inga kommentarer: