tisdag 14 februari 2012

Trötter!

Idag känner jag mig som en av de sju små dvärgarna... TRÖTTER... fattar inte vad som gör att jag är helt slut på. Kanske för att allt är klart med konserterna och att jag inte går och lägger mig i nån rimlig tid.... för lite sömn och en hjärna som går på högvarv...

MEN vad gör väl det när allt är toppen... förutom snön då förståss!

Ikväll ska jag inte göra nåt, jag ska bara ta det lugnt och slappa till Modomatchen. Rickard ser matchen på plats...

Veckan är snart halvvägs och jag vet inte vart dagarna tar vägen. Idag har jag varit och köpt en ny hockeyklubba åt Axel och en sovsäck till Nils - Det är SKIDLÄGER till helgen och då måste lillebror vara rustad.
Hoppas bara att vädret är lika milt och fint.

Hur står det till med alla hjärtans dags kramarna idag då?? Själv mötte jag en elegant karl på stan som jag fick en kram av... annars har det varit rätt lugnt på kramfronten. MEN jag fick ju så många härliga kramar i lördags så dem lever jag på än.

Snart kommer mina små troll hem från träningen och då får jag fler kramar!!

Imorgon är en ledig dag och då ska jag på Intrycket och prova kläder inför nästa veckas modevisning. Det blir spännande och se om jag kommer i nå snygga kläder!!

Kläderna jag köpte förra veckan va perfekt allihopa - ibland ska man ha tur!!

Ja, detta är en lägesrapport från 29:an... Livet är väl för härligt iallafall - har ni tänkt på hur ljust det är på eftermiddagarna... å vet ni vad det betyder?? Våren är på väg... en månad till så börjar snön smälta, det droppar redan från taket när solen tittar fram... Nu har vi bara den bästa tiden framför oss!!

Stor ALLA HJÄRTANS KRAM till ALLA!!

Inga kommentarer: