fredag 17 februari 2012

Feber!!

JA temperaturen är hög uti kroppen närmare 40 än trettiosju komma, fem! JAPP - så är det - smittfebran har slagit till - kände mig ganska så slö igår.. vakande rätt okej idag - tog en promenad och målade lite - SEN sa det krasch... döds slut på - tog feber, mot mina vanliga 36,3 så visade termometern 38,6 - Fy va några ynkiga grader kan göra en totalt matt. Tog en ibuprofen... eller va det heter... ja, nåt inflamationshämmande, febernedsättande, smärtstillande medel... kände mig något bättre. For på Konsum, handlade det mest nödvändiga, godis, chips, korv och läsk... man måste drick mycket när man är sjuk.

Jag hatar att vara sjuk... men nu sitter jag här febrig och varm...

Hoppas på bättring imorgon, då är det både inkvartering på skidläger och hockey i Bjästa... Ännu en helg i lugnets tecken ??

1 kommentar:

s sa...

Krya på dig hoppas att du blir frisk snart