onsdag 15 februari 2012

Intrycket

Nu har jag varit en sväng till Bredbyn och provat kläder inför den kommande modevisningen. Nästa onsdag är det dags - MODEVISNING på OLYMPIA... Det blir spännande. Köp biljett på KLIPPVERKSTAN eller på EDBLADS...

Det va även en fantastisk rea så jag fick med mig fyra plagg för 400 spänn... riktiga fynd - frågan är bara när man ska få tillfälle att använda kläderna... man är ju aldrig ute på nå galej... MEN om det skulle dyka upp nåt så finns det ju nåt nytt att ta på sig och annars kan man ju alltid behöva nåt på jobbet.

Nu ska jag göra ett ryck här hemma... Ikväll ska jag ha möte med två brudar och kolla hur det står till inför det kommande året i SSK.
Vi behöver fler i föreningen så hojta till om det känns som att Du har lite tid över...  Jag väntar med spänning på vem som ringer först!!

Inga kommentarer: