tisdag 28 februari 2012

Periodare...

Jag mår si så där lagom bra idag. Känner mig inte alls på hugget. Har degat sen jag kom hem och orkar inte göra så mycket...
Tror att det är nåt magsjuke-spöke som busar med mig... jag är inte sjuk - är bara livrädd att få helvetet!

Jag har sett på tv med grabbarna, spelat spel med Nils. Han va trött ikväll så han pös iväg upp och skulle sova. Jag låg i sängen och pratade med honom... rätt mysigt

När Axel kom upp frågade han vilken av barnen jag älskade mest... Så kan man inte säga sa jag, jag älskar er lika mycket. - Det säger du bara, man älskar alltid nån lite mera... 

Ja, det kanske man kan tro när man är barn men att vara mamma till två underbara barn betyder att jag älskar dem lita mycket - kan inte på nåt vis favorisera någon av dem. Bara tanken att nåt skulle hända dem gör att det går kalla kårar i min kropp.
Älskade barn... mina barn, våra barn... finns inget i världen som betyder mera - LYCKA!!

Vad säger då rubriken idag? Jo, jag insåg att jag är en sorts periodare när det gäller vissa sidor på nätet. Ibland är jag inne på tradera varenda kväll och ibland är det blocket som hägrar... oftast variera jag mellan tre olika websidor; bloggen, facebook och hotmail.

Ikväll har jag snurrat runt på blocket. Va ute efter en 105 cm säng men hittade ingen, landade bland husvagnar... ja, hör och häpna, jag kollar på husvagnar... MEN nog bli man ganska så sugen på en ny, stor, fin husvagn när camping-tiderna närmar sig.
Jag har spanat in några objekt som förmodligen inte hamnar här hos mig men man kan ju alltid försvinna in i drömmen för en stund. De är då förbaskat dyra - kostar som en villa...
Men ska man campa så vill man göra´re me stil...
Vår första husvagn va väl ingen vidare stilfull vagn - CABBY de lux... ha haaa.... brun och rätt så ful men funktionsduglig och Nils saknar den än.

Jag borde gå och måla i garaget... borde borde borde... trött trött trött... Vi får väl se vem som vinner. Huvudvärken, latmasken eller "jag måste"
HEMNES Dagbäddstomme med 3 lådor IKEA Soffa, enkelsäng, dubbelsäng och förvaring i en möbel.
En sån här skulle jag behöva... måste hålla koll på blocket... eller så blir det rent av en tur till IKEA nån dag - om jag har tid vil säga...

Sov så gott alla där ute i februari natten... snart är det mars... å det börjar dofta vår i luften.

Inga kommentarer: