tisdag 14 februari 2012

Nog med snö

Jag har länge tänkt ändra bilder på bloggen - men jag har liksom inte haft tid. Visst är vi trött på snön... så jag tog bort allt snöande på bloggen.
Jag kände att nyårsbilderna hade gjort sitt så det va på tiden att ändra lite men jag får alltid beslutsångest över vilka bilder jag ska välja.
Nåväl, nu äré bytt och vi får väl se om vi trivs med varandra - Bloggen och jag... Hur det än är så bestämmer jag och vill jag byta så gör jag väl det... 
Det blev lite mera vårvinter och det känns rätt okej.

Vilken kväll - Modomatchen va väl inget att hoppa högt över... men det blev vinst iaf... som tur va.

Lyckan är stor
Nils blev överlycklig över sin nya sovsäck - han provade den direkt... MEN varför ska det vara så svårt att få tillbaka sovsäcken i den lilla påsen?? Skulle man inte kunna sy den lite större... bara för att underlätta när den ska packas ihop.
Axel blev rätt så glad över sin nya hockeyklubba också. Han längtar till träningen imorgon då han ska få prova den...

Här har inte hänt mycket... suttit och degat... hängt en tvätt och lagat mat inför imorgon. Känns bra att ha det gjort. Nu ska jag ladda in några kapitel av Du gamla du fria (Liza Marklund) i telefonen och sen ska jag gå och lägga mig. Jag är fortfarande as-trött på nåt konstigt vis trots att man är en "gasglad lattemorsa som fixar allt"...  - Det va ju oxå en benämning... Fick den kuliga kommentaren på fb häromdagen... Ja, det kanske stämmer - jag gillar att köra fort och kaffe är min stora last... Hur det än må va så gör jag kväll här och nu...


Det här kanske vore nåt för mig... Känns som det skulle passa mig precis!!

God natt vänner!

Inga kommentarer: