fredag 24 februari 2012

Önskan!!

Min önskan gick nästan i uppfyllelse. Ingen feber idag och nästan inge ont i halsen.

Nu är det helg igen och vi har en massa hockey hela helgen. Grabbarna har åkt till skolan och jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra än... en promenad, städa, måla eller stryka?? Det gäller att vara listig... Tror jag tar strykingen när Vickan och bebisen ska till gudstjänsten. Målning blir det när det är sök-å-finn på P4, alltså återstår det städning och promenad just nu. Måste bara dricka lite kaffe först.

Åh vad jag längtar till sportlovet. Det känns så kul. Jag har bokat stuga i Solberg och grabbaran är sååå förväntansfulla. Hoppas bara på hyggligt väder så kommer det bli kanon.

Nu ska mattorna ut, rivstartar med lite städning. Sen blir det frisk luft...

------------------------------------------------------

Dagens klokord från Stig Wiklund -

"När det verkar som om du har alla krafter emot dig, kom då ihåg att ett flygplan stiger mot vinden, inte med den."

Gör Ditt liv till ett mästerverk!

Inga kommentarer: