söndag 19 december 2010

Upploppet!!

Så går vi in i upploppskurvan - snart bara fyra dagar kvar till julafton och frågan är??!!: Är allt under kontroll - NJAE skulle jag väl svara på det.
Känns som allt och inget är klart...
Grabbarna och jag har pysslat lite mera med våra trolldegsfigurer - målat och lackat så på nåt vis har vi fördrivit denna dagen också.
Det blev även lite bakning men jag är tveksam på resultatet. Det blir väl nån panikbakning på onsdag... å då är det ju ändå en hel dag kvar innan det är julafton - Nu gäller det att planera rätt - inte bli sjuk - köra på så det ryker så ska man nog komma i mål


Imorgon är det dags för
ERNST!!
Det tänker jag inte missa!

Eftersom jag har så lite att göra så ska jag även göra en KB65 insats på tisdagkväll. Vi bjuder på glögg, säljer ved och packar kassar åt julhandlande kunder... på Nordhallen i Bjästa. Det känns bra att kunna ställa upp på det. Det är inte alltid man har möjlighet och som tur är har jag ju farmor som tar hand om kidsen.

Nu ska jag packa ihop - fundera lite över gjort/ogjort... Dags att sova men först några sidor i min bok.


Kramelikram!

Inga kommentarer: