onsdag 15 december 2010

En gång i kvarten!

Min lilla Tomte-Nisse...
Ja, inatt har det inte blivit mycket till sömn. Nils har kräkts en gång i kvarten. MEN som tur är så kommer det inte så mycket och jag har varit stenhård - inget vattendrickande för det kommer ju upp lika fort det landar i magen. Bara några droppar och fukta läpparna... Nu sover barnet gott och det har varit lugnt nån timme. Hoppas att han bättrar på sig idag. Stackaren! Ser så ynklig och blek ut men är som vanligt glad iaf. Jag berömde honom inatt att han va så duktig och då log han och sa - Ä jag de?

Idag blir det en lugn dag... känner mig rätt trött! Blir nog en tidig kväll men man få väl höja beredskapen - Sannolikheten att Axel också blir sjuk har ju ökat en del...

Nåväl - vi får väl se hur det går!

Inga kommentarer: