fredag 10 december 2010

50 000

Sedan jag satte in min besöksräknare har jag haft 50 000 besök på bloggen - Det är väl inte illa...
Skriver och ditt och datt och tydligen roar det ett visst antal iaf.

Här är det dags för tredje advents städning vilket betyder en helt vanlig veckostädning...

Plockar och grejar, hittar försvunna saker och det är rätt mysigt att strosa runt i hemmet och lyssna på julmusik, går som lite lättare då.

KungBore håller greppet och idag har termometern visat nästa -20. Burr. MEN det går väl nån väg när man får hålla sig inomhus. Måste nog ändå ta en tur med sparken bort på Konsum. Har lite att inhandla... Ska även göra mig ett besök på Lunds. Vilket lyx att ha tidernas häftigaste presentaffär mitt utanför köksfönstret och då bor man ju inte direkt på Storgatan. Fast å andra sidan är det ju den största gatan i Skorped.

Nej nu är det dags för snabeldrakens luftning så på återhörande!

Inga kommentarer: