söndag 19 december 2010

Fjärde advent!

Så va det fjärde advent - nu börjar nedräkningen på riktigt och sen är det nedräkning tills Rickard kommer hem och sista nedräkningen tills man får röja bort allt det röda...MEN det ska vi inte tänka på nu. Nu ska här njutas av det juliga.
Jag har sovit som en stock inatt och det känns i kroppen. Jag va väl så trött efter en natts vakande så när jag nu fick chansen att sova så har jag lyckats stelna till ordentligt. Det "reckar" nog igång sig. Lite kaffe och julkalender ska nog få fart på mig. Annars kan man ju alltid gå ut och skotta lite snö... för snö finns det gott om. Tror att det är rätt lätt snö också så en rejäl nysning kan nog blåsa bort den.

Idag ska jag baka lite bullar tror jag och nån annan kaka. Man kan väl inte fira jul och inte ha nåt trevligt fika!

Nu ska kaffehurran laddas... Bästa koppen på hela dagen!

Inga kommentarer: