lördag 18 december 2010

Erik vann!

(Bilden är lånad)
Nu har vi sett Robinson finalen å att man kan bli så engagerad i personer man inte känner... MEN just den här gången så kan jag säga att rätt person vann - ingen latmask som bara flutit omkring - En person som vunnit och kämpat på tävlingarna - Det är väl just en värdig Robinsonvinnare! Att han dessutom är Norrlänning gör ju saken inte sämre.

Magsjukan har inte tagit fler offer i den här familjen men man kan aldrig veta när helvetet bryter ut igen.
För min del räcker det bra så här.
Imorgon är det en ny dag... då ska vi måla våra trolldegsfigurer... undra just hur fint det blir?? Jag har en och annan idé...

Nu ska jag hoppa i säng - jag är fortfarande rätt förkyld och sömn ska väl vara läkande.
Jag kan ju inte skryta med nå många timmar förra natten. Dessutom har jag en ny bra bok som jag måste lägga mig och läsa vidare i.
Tänk att man underskattat biblioteket i så många år. Där finns ju en massa bra böcker som bara väntar på att bli lästa!

God natt från ett hus i Skorped som förbereder sig för julen - inte många dagar kvar och snart är den som är huvudansvarig för hela arrangemanget lugn i sinnet... bara lite fix till SEN är det KLART!!

Law Law

Inga kommentarer: