måndag 20 december 2010

Klappat å klart!

Nu är alla klappar klara - tror jag iaf. Jag har nåt mer på lut men det är inte riktigt nån julklapp - mer en uppskattning men jag vet inte om det blir nåt av...
Jag känner mig klar och det känns skönt. Jag har till och med köpt mina egna julstrumpor... kan behöva nå stycken med tanke på hur "tör" man är om ben och hälar... Trots fotbad så finns det nog inga strumpor i världen som håller. Det blir ett fotbad varje kväll fram till dopparedagen.

Imorgon är det grand finale på jobbet - fullt ös och det sista ska in. Du som känner vid dig att du har en cirkellista liggandes - JAG VILL HA DEN NU!!
Jag vet att hjärnan förmodligen kommer att koka över innan jag fått mitt förmiddagskaffe men det ska nog gå bra. Det är väl det som är tjusningen på nåt vis.

Imorgonkväll får barnen roa sig med farmor medan jag jobbar lite åt KB65
Trodde jag skulle hinna få mitt paket från nån teknisk sajt men det verkar inte så... Det löser sig på nåt vis iaf. Jag har läget under kontroll så den överaskningen får väl komma lite senare.

Nu ska jag hoppa i säng och förhoppningsvis vaknar jag lite mindre trött imorgon. Nu ska jag lägga mig och fundera på en busjulklapp till en vän som jag tror kan behöva lite extra skoj... har en rätt kul idé... Måste nog till Jeanette och hämta en banankartong om min plan ska bli som jag tänkt!!

Natti natti!!

Inga kommentarer: