måndag 28 januari 2013

Vad blev detta?

En ny vecka och full fart. Jag hann bara jobba halva dagen så ringde de från skolan och ville att jag skulle hämta Nils, han klagade på huvudvärk och de va nog rädda att det va magsjuka på gång.
Ingen magsjuka som tur va. Det är många knepiga förkylningar så peppar peppar så är han pigg imorgon.
Ibland är det tur att man kan jobba hemifrån en del. Hade lite papper att ta itu med och ett telfonmöte så det kan man ju göra precis vart än man är, har man bara internet och en telefon så kan man utföra stordåd.

Det blev inte som jag hade tänkt mig men Hallå - när blir det som man har tänkt sig. Det finns massor av saker som man inte kan göra något åt. Läste i dagens tidning om en brand i Sidensjö där två befaras ha brunnit inne. Fy fruktansvärt för alla inblandade. Tänk va lite man vet om morgondagen eller nästa sekund. Lev här och nu och ta vara på varandra. Man har mycket att lära och massor att ta till sig, sen kan man inte tro att man ska dö imorgon. Passa på att leva medan man kan!

Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag!
 
Tack snälla farfar som tog skjutsningen på träningen idag. Hur skulle vi klara oss utan er!? På onsdag ska jag klara mig själv och på fredag laddar vi för match... återigen en spännande stund i KB-hallen! MEN idag är det måndag och det är mycket kvar av veckan.
 
 
Ha re bäst alla där ute och glöm inte å kramas...!


1 kommentar:

Anonym sa...

Kram
:-)