onsdag 9 januari 2013

Vacker granen har gjort sitt

Nu har jag kastat ut granen... det va med visst vemod men det går ju inte att spara på. Så fin gran och som fortfarande doftade gran. Undra hur 2013 års julgran kommer att se ut?

Nu är allt som det va - har det varit jul eller?? Tur att det är några barr kvar så man vet att det stått en gran här inne. Den här julen gick ju ovanligt fort på nåt vis - FLER MELLANDAGAR ÅT FOLKET!

För övrigt har det inte hänt så mycket här hemma idag. Jag är verkligen inge vidare pigg så det har gått sakta med det mesta. Snorar, kraxar och snörvlar och är yr i huvudet... BLÄ!
Imorgon är det jobb sen gör jag ju helg.
Lördag så är det hockey för fulla muggar - jag rivstartar dagen med cafeterian redan från kl 7 på morgonen - ingen rast och ingen ro... kul å se killarna spela - känns som det va ett tag sen det va match - är man skadad eller?
Jag vilar nog lite till... nu när jag varit så duktig och julgransplundrat!Jag har till och med burit ner kartongerna till sin rätta plats.

Nu vill jag ha sol, värme å kanske en paraplydrink vid poolkanten... Att det ska vara så svårt att få till. Man möglar ju ihop fullständigt!

Inga kommentarer: